Oppervlakte | 35 m2 |
Functie | Kantoorruimte |
Huurprijs | € 775,- p.m. |
Omschrijving:
Het betreft hier representatieve kantoorunits/business units in het business center Offices XL IJsselstaete. De units zijn gelegen op de 1e verdieping van een multi-tenant kantoorgebouw.
Faciliteiten:
In het kantoorgebouw vind je een verscheidenheid aan faciliteiten om fijn te kunnen werken. Er is wifi beschikbaar alsmede koffie en thee faciliteiten. De vergaderfaciliteiten zijn inclusief en kunnen gereserveerd worden via een online reserveringssysteem.
Ligging:
Offices XL IJsselstaete is een zelfstandig kantoorgebouw en is gelegen op industrieterrein Lagedijk, gelegen aan de doorgaande weg (Baronieweg) te IJsselstein.
In het gebouw zijn diverse gebruikers gevestigd. Op de begane grond bevindt zich een wooninrichtingsbedrijf en een moderne tandartsenpraktijk. Op de verdiepingen bevinden zich de kantoorruimten.
Het gebouw beschikt over enkele parkeerplaatsen op eigen terrein en royale (gratis) openbare parkeergelegenheid naast het pand.
Locatie en bereikbaarheid:
IJsselstein is dankzij de centrale ligging in het land, nabij de snelwegen A2, A12 en A27, een zeer gewilde vestigingsplaats voor het bedrijfsleven. Het kantoorpand is zeer goed bereikbaar vanaf de rijksweg A2 via de afslag Nieuwegein (afrit 9).
Het bedrijventerrein is met het openbaar vervoer goed te bereiken. De bushalte ligt op enkele minuten loopafstand van het object.
Vloeroppervlakte:
De beschikbare business/kantoorunits op de 1e verdieping zijn verdeeld als volgt:
Unit 1.1 ca. 25,3 m² NVO Verhuurd
Unit 1.2 ca. 25,3 m² NVO Verhuurd
Unit 1.3 ca. 35,2 m² NVO Verhuurd
Unit 1.4 ca. 29,2 m² NVO Verhuurd
Unit 1.5 ca. 35,2 m² NVO Verhuurd
Unit 1.6 ca. 35,3 m² NVO Verhuurd
Unit 1.7 ca. 35,3 m² NVO Verhuurd
Unit 1.8 ca. 35,3 m² NVO Verhuurd
Unit 1.9 ca. 68,5 m² NVO
Unit 1.10 is een meetingroom.
Parkeergelegenheid:
Het gebouw beschikt over enkele parkeerplaatsen op eigen terrein en royale (gratis) openbare parkeergelegenheid naast het pand.
Opleveringsniveau:
De business/kantoorunits worden opgeleverd in de huidige gebruikte staat, onder andere voorzien van:
- Scheidingswanden;
- Sanitaire voorzieningen (gezamenlijk);
- Verwarming middels gas Cv-installatie met radiatoren;
- Systeemplafonds met inbouwverlichtingsarmaturen;
- Branddetectiesysteem;
- Te openen ramen;
- Intercom systeem;
- Kabelgoten voor elektra, data en telefoonbekabeling;
- Pantry (gezamenlijk);
- Vergaderruimte (gezamenlijk).
Tevens is inclusief op basis van fair-use policy:
- Meetingroom;
- Medegebruik kitchenette met vaatwasser en koelkast.
Onder fair-use wordt begrepen: naar rato van gehuurde oppervlakte van de totale 1e verdieping is er met, naar redelijk en billijkheid, instandhouding van de rechten van de andere huurders een recht op een tijdsevenredig gebruik van de meetingroom en kitchenette.
Huurprijzen:
Unit 1.1 € 625,= Verhuurd
Unit 1.2 € 575,= Verhuurd
Unit 1.3 € 775,= Verhuurd
Unit 1.4 € 650,= Verhuurd
Unit 1.5 € 775,= Verhuurd
Unit 1.6 € 775,= Verhuurd
Unit 1.7 € 775,= Verhuurd
Unit 1.8 € 775,= Verhuurd
Unit 1.9 € 1.150,=
Genoemde huurprijzen zijn per maand en zijn inclusief servicekosten, gebruik van internet, gebruik van de vergaderfaciliteiten en parkeren. De huurprijzen dienen nog vermeerderd te worden met BTW.
Onder de servicekosten vallen de navolgende leveringen en diensten:
- De levering en het verbruik van gas, water en elektriciteit;
- Alarm;
- Onderhoud binnen en buiten;
- Schoonmaak algemene ruimtes;
- Groenonderhoud;
- Normaal gebruik internet;
- Afvoer normaal kantoorafval;
- Glasbewassing buiten;
- Verlichting en klimaat binnenruimtes;
- Onderhoud en controle brandblusmiddelen en BMC;
- Onderhoud en serviceabonnement liftinstallatie;
- Onderhoud W en E installaties;
- Koffie/thee, gebruik servies op basis van een bezetting met 2 personen en regulier bezoek;
- Als blijkt dat het aanvankelijke gebruik (2 full time gebruikers plus bezoekers) substantieel wordt overschreden kunnen de meerkosten op elk moment gedurende de looptijd van de huurovereenkomst (verlenging inbegrepen) wel additioneel door verhuurder gefactureerd worden.
Exclusief zijn:
- Huurdersdeel WOZ belasting;
- Bouwkundige aanpassingen;
- Meubilair;
- BTW.
Verhuurder is bevoegd de huurprijzen tussentijds aan te passen indien de tarieven voor levering van elektra en gas met meer dan 5% stijgen.
Waarborgsom:
Afhankelijk van de financiële gegoedheid van de kandidaat een bankgarantie c.q. een waarborgsom ter groot van minimaal 3 (drie) maanden huur inclusief servicekosten.
Huurbetaling:
Huurbetaling per maand te voldoen.
Aanvaarding:
In overleg.
Huurtermijn:
Vanaf 1 (één) jaar.
Opzegtermijn:
Uiterlijk 6 (zes) maanden voor het aflopen van een huurtermijn.
Energielabel:
Voor dit object geldt een labelklasse A+++.
Het energielabel is geldig tot 6 december 2032.
Oppervlakte | 35 m2 |
Functie | Kantoorruimte |
Huurprijs | € 775,- p.m. |
Omschrijving:
Het betreft hier representatieve kantoorunits/business units in het business center Offices XL IJsselstaete. De units zijn gelegen op de 1e verdieping van een multi-tenant kantoorgebouw.
Faciliteiten:
In het kantoorgebouw vind je een verscheidenheid aan faciliteiten om fijn te kunnen werken. Er is wifi beschikbaar alsmede koffie en thee faciliteiten. De vergaderfaciliteiten zijn inclusief en kunnen gereserveerd worden via een online reserveringssysteem.
Ligging:
Offices XL IJsselstaete is een zelfstandig kantoorgebouw en is gelegen op industrieterrein Lagedijk, gelegen aan de doorgaande weg (Baronieweg) te IJsselstein.
In het gebouw zijn diverse gebruikers gevestigd. Op de begane grond bevindt zich een wooninrichtingsbedrijf en een moderne tandartsenpraktijk. Op de verdiepingen bevinden zich de kantoorruimten.
Het gebouw beschikt over enkele parkeerplaatsen op eigen terrein en royale (gratis) openbare parkeergelegenheid naast het pand.
Locatie en bereikbaarheid:
IJsselstein is dankzij de centrale ligging in het land, nabij de snelwegen A2, A12 en A27, een zeer gewilde vestigingsplaats voor het bedrijfsleven. Het kantoorpand is zeer goed bereikbaar vanaf de rijksweg A2 via de afslag Nieuwegein (afrit 9).
Het bedrijventerrein is met het openbaar vervoer goed te bereiken. De bushalte ligt op enkele minuten loopafstand van het object.
Vloeroppervlakte:
De beschikbare business/kantoorunits op de 1e verdieping zijn verdeeld als volgt:
Unit 1.1 ca. 25,3 m² NVO Verhuurd
Unit 1.2 ca. 25,3 m² NVO Verhuurd
Unit 1.3 ca. 35,2 m² NVO Verhuurd
Unit 1.4 ca. 29,2 m² NVO Verhuurd
Unit 1.5 ca. 35,2 m² NVO Verhuurd
Unit 1.6 ca. 35,3 m² NVO Verhuurd
Unit 1.7 ca. 35,3 m² NVO Verhuurd
Unit 1.8 ca. 35,3 m² NVO Verhuurd
Unit 1.9 ca. 68,5 m² NVO
Unit 1.10 is een meetingroom.
Parkeergelegenheid:
Het gebouw beschikt over enkele parkeerplaatsen op eigen terrein en royale (gratis) openbare parkeergelegenheid naast het pand.
Opleveringsniveau:
De business/kantoorunits worden opgeleverd in de huidige gebruikte staat, onder andere voorzien van:
- Scheidingswanden;
- Sanitaire voorzieningen (gezamenlijk);
- Verwarming middels gas Cv-installatie met radiatoren;
- Systeemplafonds met inbouwverlichtingsarmaturen;
- Branddetectiesysteem;
- Te openen ramen;
- Intercom systeem;
- Kabelgoten voor elektra, data en telefoonbekabeling;
- Pantry (gezamenlijk);
- Vergaderruimte (gezamenlijk).
Tevens is inclusief op basis van fair-use policy:
- Meetingroom;
- Medegebruik kitchenette met vaatwasser en koelkast.
Onder fair-use wordt begrepen: naar rato van gehuurde oppervlakte van de totale 1e verdieping is er met, naar redelijk en billijkheid, instandhouding van de rechten van de andere huurders een recht op een tijdsevenredig gebruik van de meetingroom en kitchenette.
Huurprijzen:
Unit 1.1 € 625,= Verhuurd
Unit 1.2 € 575,= Verhuurd
Unit 1.3 € 775,= Verhuurd
Unit 1.4 € 650,= Verhuurd
Unit 1.5 € 775,= Verhuurd
Unit 1.6 € 775,= Verhuurd
Unit 1.7 € 775,= Verhuurd
Unit 1.8 € 775,= Verhuurd
Unit 1.9 € 1.150,=
Genoemde huurprijzen zijn per maand en zijn inclusief servicekosten, gebruik van internet, gebruik van de vergaderfaciliteiten en parkeren. De huurprijzen dienen nog vermeerderd te worden met BTW.
Onder de servicekosten vallen de navolgende leveringen en diensten:
- De levering en het verbruik van gas, water en elektriciteit;
- Alarm;
- Onderhoud binnen en buiten;
- Schoonmaak algemene ruimtes;
- Groenonderhoud;
- Normaal gebruik internet;
- Afvoer normaal kantoorafval;
- Glasbewassing buiten;
- Verlichting en klimaat binnenruimtes;
- Onderhoud en controle brandblusmiddelen en BMC;
- Onderhoud en serviceabonnement liftinstallatie;
- Onderhoud W en E installaties;
- Koffie/thee, gebruik servies op basis van een bezetting met 2 personen en regulier bezoek;
- Als blijkt dat het aanvankelijke gebruik (2 full time gebruikers plus bezoekers) substantieel wordt overschreden kunnen de meerkosten op elk moment gedurende de looptijd van de huurovereenkomst (verlenging inbegrepen) wel additioneel door verhuurder gefactureerd worden.
Exclusief zijn:
- Huurdersdeel WOZ belasting;
- Bouwkundige aanpassingen;
- Meubilair;
- BTW.
Verhuurder is bevoegd de huurprijzen tussentijds aan te passen indien de tarieven voor levering van elektra en gas met meer dan 5% stijgen.
Waarborgsom:
Afhankelijk van de financiële gegoedheid van de kandidaat een bankgarantie c.q. een waarborgsom ter groot van minimaal 3 (drie) maanden huur inclusief servicekosten.
Huurbetaling:
Huurbetaling per maand te voldoen.
Aanvaarding:
In overleg.
Huurtermijn:
Vanaf 1 (één) jaar.
Opzegtermijn:
Uiterlijk 6 (zes) maanden voor het aflopen van een huurtermijn.
Energielabel:
Voor dit object geldt een labelklasse A+++.
Het energielabel is geldig tot 6 december 2032.
Hoofdbestemming | Kantoorruimte |
Bouwvorm | Bestaande bouw |
Aanvaarding | Direct |
Huurprijs | € 775,- p.m. |
Kantoorruimte oppervlakte | 35 m2 |
Totale oppervlakte | 35 m2 |
Totale oppervlakte vanaf | 35 m2 |
Afstand snelweg | Op 1.000 m tot 1.500 m |
Onderhoud binnen | Goed |
Onderhoud buiten | Goed |
Energielabel | A+++ |
Marconibaan 57
3439 MR Nieuwegein